Top 6 cele mai bune fructe pe care poți să le mănânci în timp ce alăptezi

Top 6 cele mai bune fructe pe care poți să le mănânci în timp ce alăptezi

Top 6 cele mai bune fructe pe care poți să le mănânci în timp ce alăptezi

Probabil orice proaspătă mămică în timp ce alăptează are foarte multe întrebări referitor la ceea ce poate mânca. Mai persistă ideea că în această perioada mama nu trebuie să mănânce fructe căci bebelușul se balonează și suferă de colici. Dar specialiștii afirmă că e doar un mit. Mai mult chiar, există o serie de fructe foarte benefice unei femei ce alăptează.

Fructele ne oferă antioxidanți, minerale esențiale și fibre necesare organismului. Dacă alăptezi atunci este esențial să consumi fructe proaspete care să-ți ofere nutrienții și energia de care ai nevoie. Iată care sunt cele mai bune fructe pentru tine:

Caise. Aceste fructe sunt bogate în vitaminele C și A, în calciu și potasiu. Caisele sunt bogate în fitoestrogeni, chimicale ce mimează activitatea estrogenului. Aceste chimicale ajută la reglarea hormonului ce produce lactația și implicit crește producția de lapte.

Avocado. Este o sursă bogată de acizi grași esențiali, omega 3, omega 6 și omega 9. Acești aminoacizi sunt esențiali pentru multe funcții ale corpului și ajuta la producția laptelui matern. Avocado este minunat pentru menținerea nivelului de zahăr în sânge și a celui de colesterol. Poți introduce avocado în salate sau îl poți consuma crud la gustarea dintre mese.

Căpșuni. O mamă care alăptează nu trebuie să le ocolească deloc, deoarece sunt extraordinar de importante în dietă. Sunt pline de fier, vitamina C, calciu, potasiu și magneziu. Însă atenție, dacă cineva din familia ta sau a tatălui copilului are alergie la căpșuni, consultă medicul înainte de a le consuma. Alergenii ar putea ajunge la bebeluș prin lapte și să-i provoace reacții.

Banane. Dacă vrei să-ți crești nivelul de acid folic din organism, include bananele în dietă. Bananele sunt bogate în vitamine și minerale și, foarte important, vor compensa numărul de calorii pe care le pierzi în timpul alăptatului.

Coacăză. Aceste sunt printre cele mai bune pomușoare pe care le poți consuma atunci când alăptezi deoarece sunt pline de nutrienți esențiali. Proprietățile lor naturale de antioxidanți te vor ajuta să rămâi protejată împotriva infecțiilor. Coacăzele sunt bogate în vitamine și minerale precum vitamina K, calciu, potasiu și carbohidrați.

Pepene galben. În timpul sarcinii sau a alăptării, organismul are nevoie de un flux constant de vitamine și minerale esențiale. Pentru asta, pepenele galben este fructul excelent. Poate fi consumat crud, în salată sau în combinație cu alte deserturi.

 

Informații: totuldespremame.ro

Foto simbol: znet.hr; agrointel.ro; rd.com

Adaugă comentariu

Închide