Odoraș.

Odoraș.

Eubiotic

Noi detalii privind cazul de agresiune asupra copiilor în grădinița 185: Dădaca nu are studii pedagogice

Noi detalii privind cazul de agresiune asupra copiilor în grădinița 185: Dădaca nu are studii pedagogice

Ajutorul de educator care a fost înregistrat în timp ce agresează fizic și verbal micuții de la grădinița 185 nu are studii pedagogice. Mai mult, aceasta a ajuns în această funcție, fără a trece vreun concurs la angajare. Declarațiile au fost făcute de Svetlana Guțu, șefa Direcției Municipale Educație, anunță realitatea.md

Din păcate, astăzi, administrațiile grădinițelor sunt nevoite să angajeze oricare persoană manifestă interes de a lucra în acest domeniu”, a precizat Svetlana Guțu.

Șefa Direcției Educație a mai menționat că deși cerere de demisie a scris și educatoarea grupei în care a avut loc cazul de agresiune, părinții insistă ca aceasta să și-o retragă.

Primarul interimar al municipiului Chișinău, Ruslan Codreanu a promis că o să poarte o „discuție amicală” cu directorul grădiniței 185 de la Buiucani. „Este regretabil că din  prima zi a mea, în calitate de viceprimar, noi vorbim despre musculițe în hrișcă și cum se păstrează murăturile, dar mai puțin despre calitatea educației”, a spus Ruslan Codreanu.

Acesta a mai declarat că deține informații potrivit cărora supuși violenței verbale sunt nu doar copiii, ci și unii educatori, de către directori. De asemenea, în opinia lui, în acest caz, dădaca nu ar fi singurul vinovat. „A scris cerere de demisie - bine, dar unde era educatorul în acele momente. Îmi pare foarte rău că părinții trebuie să recurgă la asemenea metode, dar dacă asta e singura soluție…”

În acest context, Codreanu a solicitat Svetlanei Gorea, șefei Centrului Psihopedagogic, ca la următoare ședință operativă a Primăriei să îi fie prezentate toate plângerile înregistrate în centru în anii 2017 și 2018, precum și notele informative venite din partea Direcției Educație, în baza sesizărilor respective.

 

Foto simbol: molsemja.ru

Share:

Articole recomandate