Odoraș.

Eubiotic

(FOTO) Sfaturi de la Cristina Gheiceanu pentru o mini-vacanță de vis la Roma

Fosta prezentatoare TV și bloggerița Cristina Gheiceanu își organizează deseori mici vacanțe în diferite locuri, anterior am scris AICI despre vacanța sa într-un orășel minunat din Olanda. Recent, însă, frumoasa bloggeriță a fost la Roma unde a petrecut 2 zile și un pic, iar apoi a venit cu câteva sfaturi foarte utile pentru cei care ar dori să-i repete experiența.

Vă prezentăm în continuare sfaturile oferite de Cristina:

Eu o să continui să vă povestesc despre cea mai frumoasă vacanță pe care am avut-o până acum. După cum spuneam, data trecută, destinația următoare, după Florența, a fost Roma. Am stat aici 2 zile și jumătate. Întrucât este un oraș mare e nevoie să planificați totul din timp, ca să nu pierdeți ore prețioase stând la coadă și lăsând soarele să vă pârlească.

Pentru că am ajuns la Roma pe la amiază, acea jumătate de zi am lăsat-o neplanificată. Doar am mers în centru și am luat la pas fiecare loc frumos. Dar următoarea zi a început în forță.

1. FONTANA DI TREVI
Pentru că îmi doream mult să văd acest loc fără lume, să stăm și să urmărim cum Roma se trezește și desigur, să fac o poză în acest loc, a trebuit să ne trezim pe la 5.30. Așa încât la 6 să fim acolo. Hehe, dar oricum era lume, însă mult mai puțină decât în mijlocul zilei. Deși este un loc atât de turistic, este locul meu preferat la Roma.

2. COLOSSEUM

Imediat după asta am mers să vizităm Colosseum-ul. SFAT: Cumpărați de acasă bilete online de intrare, fără a sta la coadă. E cea mai bună alegere pe care am putut-o face. În timp ce lumea stătea într-o coadă de o oră jumătate, pe o căldură insuportabilă, noi în 30 de secunde am trecut. ATENȚIE: o să se găsească angajați de la diferite agenții, care în fața Colosseum-ului o să vă spună că toți cei care stau la coadă au bilete ca ale voastre,  dar să știți că vă mint. Vor doar să le dați bani pentru a vă trece fără coadă. Așa că fiți atenți. NU CREDEȚI ȘI NU ASCULTAȚI PE NIMENI.

3. FORUMUL ROMAN

Biletul care l-am cumpărat pentru vizitarea Colosseum-ului includea și intrarea la Forumul Roman. Aici am stat un pic la coadă pentru controlul de securitate. Superb locul, superbă priveliștea de sus. Roma, în general, este un întreg muzeu în aer liber.

4. ZONA TRASTEVERE

Este cel mai frumos loc pentru a încheia o zi agitată la Roma. Pentru a ajunge acolo luați un tramvai, chiar din centrul Romei. Străduțele aici sunt pline de cafenele, o grămadă de cântăreți ambulanți, care creează o atmosferă de vis. Este locul perfect pentru o cină și pentru a întâlni apusul.

5. VATICAN

A doua zi a început cu vizitarea Vaticanului. Rezervările le-am făcut online, direct de pe site-ul oficial al Vatican-ului. Vă recomand să faceți la fel. Altfel veți sta la coadă ca să cumpărați bilet de la fața locului. De asemenea, aveți grijă cum vă îmbrăcați. Trebuie să aveți umerii acoperiți și preferabil să nu purtați fuste scurte.

6. SCĂRILE SPANIOLE și PIAȚA SPANIEI

Superb locul, dar că la fel ca peste tot în Roma, e foarte aglomerat.

7. VIA DEL CORSO

Dacă vreți shopping, veniți aici. E chiar pe lângă Piața Spaniei. Eu așa Zara mare nu am văzut nicăieri. 4 etaje întregi, pline de haine. HEHE!

Seara am încheiat-o iarăși în zona noastră preferată – Trastevere. Ah, câte amintiri…