O moldoveancă nu a putut zbura pe motiv că nu mai erau locuri în avion deși ea avea bilet. Oricine poate păți la fel!

O moldoveancă nu a putut zbura pe motiv că nu mai erau locuri în avion deși ea avea bilet. Oricine poate păți la fel!

O femeie din capitală se plânge că compania aeriană Wizz Air i-a dat peste cap vacanța. Ea a achitat biletul on-line și a făcut check-in din timp, dar a rămas fără loc în avion, ratând astfel zborul și banii pentru biletul de întoarcere, informează ProTV Moldova.

Mihaela Iordan și-a luat concediu ca să meargă în vizită la soțul său în Marea Britanie. Biletul și l-a cumpărat on-line cu două luni înainte și urma să zboare vineri, pe 24 august.„M-am dus în zona de înregistrare și persoana care înregistrează mi-a spus că există probabilitatea să nu zbor, dar mi-au dat voie să trec în zona de îmbarcare.  - De ce exista această probabilitate? - Pentru că mi s-a explicat că am făcut check-in-ul prea târziu”.

Mihaela susține că a făcut check-in cu 14 ore înainte de zbor, în condițiile în care compania low-cost permite programarea cu cel mult 48 de ore înainte de decolare, dar nu mai târziu de 3 ore până la ora cursei.

După ce au trecut toți pasagerii mi s-a spus: Ne scuzați, dar nu mai sunt locuri în avion și dvs. astăzi nu o sa mai zburați”.

Nu doar ea s-ar fi pomenit în această situație, dar și alte două persoane. Purtătorul de cuvânt al operatorului aerian a spus că aceasta este o practică obișnuită în industria aviației, permisă de legislația internațională. Astfel, compania poate să vândă mai multe bilete decât numărul locurilor din avion, asta pentru ca aeronava să nu decoleze cu scaune libere în cazul în care unii călători se răzgândesc să mai zboare.

În situația Mihaelei persoanele care au făcut check-in online înaintea ei au și completat toate fotoliile. În asemenea situații, păgubiților li se oferă bilet pentru următoarea cursă cu aceeași destinație. Mihaelei i s-a propus să plece cu 5 zile mai târziu, dar cum concediul ei se încheia până atunci, a refuzat și așteaptă acum să-și primească banii pentru bilet înapoi.

Reprezentanții companiei au refuzat să spună deocamdată cum ar urma să o compenseze pentru prejudiciile care i-au fost aduse. Totodată, femeia a pierdut și o bună parte din banii plătiți pentru biletul de întoarcere, rezervat la o altă companie aeriană.

 

Sursa foto: digi24.ro

Adaugă comentariu

Închide