Odoraș.

Odoraș.

Eubiotic

Prezentatoarea Xenia Borodina le critică dur pe mamele care își folosesc copiii pentru a deveni populare pe Instagram

Prezentatoarea din Rusia, Xenia Borodina, este convinsă că majoritatea mamelor care își expun în fel și chip copiii pe Instagram se folosesc de fapt de imaginea lor pentru a deveni populare. Astfel, recent ea a făcut o postare dură la adresa mamelor care aleg să-și alăpteze copiii până pe la 3-4 ani și postează imagini cu aceștia în timp ce au sânul în gură. „Pentru ce? Pentru ce să postezi așa ceva?” se întreabă prezentatoarea.

Ea susține că este alegerea fiecărei mame cât să-și alăpteze copilul, dar nu are niciun efect benefic publicarea fotografiilor cu un copil de 3 ani care este alăptat. Xenia a făcut un colaj de imagini, una din serialul Game of Thrones, unde eroina își alăpta fiul deja destul de mare, și altă imagine cu o mamă din viața reală, la fel alăptându-și fiul ce pare să aibă 3-4 ani. „Sărmanii copii, băiatul mereu va avea ca amintire fotografia cu mama din Insta”, a scris Xenia Borodina.

La fel, prezentatoarea, și ea mamă a două fetițe de 10 și 3 ani, le critică pe mamele care își filmează copiii vorbind cuvinte licențioase și postând asta pe internet. „Mamele ale căror copii vorbesc prostii filmează aceasta cu plăcere și publică. Chiar dacă asta s-a întâmplat, de ce, de ce trebuie să publicați?!”, întreabă ea.

Încă un aspect criticat dur de prezentatoare este și oferirea de sfaturi privind tratarea copiilor, mai ales prin metode naturiste. Ea zice că o mamă spunea că-și tratează copilul de paraziți intestinali punându-i în anus un cățel de usturoi.

Sursa: cosmo.ru