Alimentele ideale pentru a fi consumate primăvara de către gravide

Alimentele ideale pentru a fi consumate primăvara de către gravide

Primăvara majoritatea oamenilor suferă de avitaminoză. Însă femeile însărcinate au nevoie de mai mulți nutrienți pentru a susține și dezvoltarea normală a bebelușului. În ceea ce urmează vă propunem să vedeți 5 alimente ideale care trebuie să fie consumate acum de femeile gravide.

1. Cercetătorii spanioli au descoperit că mâncătorii de nuci au nivel mai ridicat de serotonină ceea ce le asigură o stare de spirit mai bună. Sunt ideale, deoarece previn depresia din timpul sarcinii, dar și pe cea de după naștere.

2. Sparanghelul este cea mai bună sursă de acid folic. O ceașcă de sparanghel fiert are 268 de micrograme de acid folic din doza de 400 de micrograme necesare zilnic, mai ales în dieta femeilor.

3. Anghinarea este ideală pentru a combate astenia de primăvară fiind doldora de magneziu, un mineral vital în organism. O anghinare medie oferă 77 de miligrame de magneziu, ceea ce reprezintă 80% din doza zilnică.

4. Gălbenușurile de ou sunt pline de colină, un nutrient cheie pentru regenerarea celulelor nervoase. Ai nevoie de colină ca precursor pentru acetilcolină, o substanță esențială pentru susținerea memoriei. Asta pentru că, în cursul sarcinii, acest neurotransmițător este secretat în cantitate mai mică în mod fiziologic. Colina este un beneficiu însă și pentru creierul în formare al bebelușului. Doza necesară zilnic de colină este de 425 miligrame. Într-un ou există 147 de miligrame.  

5. Coacăzele sunt un mare beneficiu pentru creier și sunt recomandate pentru a preveni astenia de primăvară, care se manifestă intes în cazul femeilor însărcinate. Un antioxidant numit antociani se conține în coacăză și crește capacitatea de transmitere a semnalelor între celulele nervoase.

 

Informații și foto: suntmamica.ro; barfadeiasi.ro; apropotv.ro; retetecalamama.ro; sweetgarden.ro; 

Adaugă comentariu

Close