Remedii naturale pentru picioare umflate în timpul sarcinii

Remedii naturale pentru picioare umflate în timpul sarcinii

Inflamarea picioarelor (uneori și a mâinilor, feței, pulpelor) în timpul sarcinii e cauzată de faptul că organismul reține cu până la 50% mai multa apă. Acest lucru se întâmplă deoarece corpul femeii însărcinate se asigură că fătul va avea parte de hidratarea necesară în caz de nevoie.

Remedii pentru tratarea și prevenirea picioarelor umflate în timpul sarcinii:

1. Nu sta jos sau în picioare timp prelungit. Evită să stai jos sau în picioare perioade lungi de timp. Oricare din aceste 2 activități, dacă e făcută pentru prea mult timp, poate duce la umflarea picioarelor.
Alternează statul jos cu mersul și evită statul în picioare.

2. Ridică picioarele. Folosește-te de gravitație pentru a preveni umflarea picioarelor în timpul sarcinii. Când te relaxezi în pat sau pe canapea, ține picioarele mai sus decât restul corpului, pe o pernă comodă.

3. Hidratează-te mai bine. Deși nu sună logic, o mai bună hidratare îți ajută organismul să înțeleagă că nu e secetă și, deci, nici nevoie de a păstra rezerve nu există.

4. Redu consumul de băuturi cafeinizate. Fie că e cafea sau alte băuturi pe bază de cafeină, trebuie să reduci consumul lor, deoarece și acestea din urmă au același efect asupra organismului: deshidratează și duc la retenție de apă.

5. Fă exerciții fizice zilnic. Poți alege să faci plimbări ușoare, mai ales dacă ești în ultimele luni de sarcină sau, dacă îți place apa în mod deosebit, poți practica înotul. Acesta este un mod excelent de a reduce din presiunea pusă pe picioare în timpul sarcinii și de a face și mișcare în același timp.

6. Aplică foi de varză. După o zi lungă, desfă câteva foi de varză. Taie-le nervurile și rulează-le bine cu sucitorul, apoi înfășoara-le pe picioare. Vei fi surprinsă să vezi cât de mult ți se vor desumfla picioarele până dimineață.

7. Masează-ți picioarele. Masajul la picioare nu doar că e foarte plăcut, însă ajută sângele să circule mai bine și poate reduce chiar inflamația. Masează-ți picioarele în fiecare seară sau, chiar mai bine, roagă pe cineva drag să facă asta pentru tine și garantat vei simți o îmbunătățire.

 

Sursa: baby.unica.ro

Adaugă comentariu