Odoraș.

Eubiotic

(FOTO) Dana Rogoz, vacanţă în Thailanda: Am realizat cât de puţini turişti sunt faţă de ultima oară când am fost aici

În ajunul sărbătorilor de iarnă, Dana Rogoz şi-a luat soţul şi copiii şi au plecat în vacanţă. Dacă de curând au fost în Laponia, de data aceasta cei patru au ales Thailanda.

„Am călătorit toată ziua şi am ajuns în Bangkok. Nu e prima oară când călătorim fix în ziua de Crăciun, şi e ceva foarte plăcut în goliciunea aeroporturilor, în urările de Merry Christmas ale celor cu care ne întâlnim pe drum şi în starea de spirit a tuturor călătorilor, la începutul vacanţei.

Sigur că cel mai drăguţ moment al zilei a fost descoperirea cadourilor de la Moş Crăciun, care ne-a vizitat, exact aşa cum ne-a promis, în Laponia. Dar şi drumul în sine, cu cele 2 avioane şi 10 ore de zbor plus escala, a fost destul de simpatic. Noi de când intrăm în aeroport în Otopeni considerăm că a început vacanţa, iar asta face drumul - indiferent cât de lung - mult mai suportabil. Bun, deci am ajuns în Bangkok!”, povesteşte Dana.

Cei patru au fost nevoiţi să rămână în carantină până la ieşirea rezultatelor la testul PCR. „Recunosc că aveam ceva emoţii cu toate documentele necesare intrării în această perioadă, să nu ne trimită înapoi acasă, dar iată că ne-am descurcat. Din 22 decembrie au schimbat iar condiţiile de intrare, dar noi apucasem să primim Thailand Pass, aşa că am putut intra cu schemă Test&Go. Noi doi suntem vaccinaţi, dar tot a trebuit să ne facem toţi 4 RT- PCR în ţară, iar azi ne-au făcut încă unul tuturor aici, chiar la hotel. Test&Go (care momentan e blocat pentru noi intrări din ce ştiu) presupune toate acestea, plus o asigurare medicală specială, plus cazare la un hotel special SHA+ pentru o noapte, în care faci carantină.

Până la sosirea rezultatelor, nu avem voie să părăsim camera de hotel. Pachetul acesta special de cazare implică şi 3 mese pe zi lăsate la uşa camerei. Pentru Vlad, în schimb, chiar acum mă pregătesc să comand ceva din afara hotelului. Până una alta, pot să zic că e foarte plăcut că putem dormi în camera de hotel şi să ne acomodăm încet - încet cu fusul orar, fără să ne simţim vinovaţi că nu ieşim pe străzi, cum am fi făcut în mod normal, pentru a vizita oraşul. Dar, Bangkok-ul ne poate aştepta o zi.

Rezultatele au fost cele dorite, aşa că aventura a început.

„Surpriză! Deşi ne aşteptam să primim rezultatele testelor PCR abia mâine dimineaţă, la ora 18:30 ne-au sunat în camera de hotel să ne confirme că suntem toţi 4 negativi şi că putem ieşi la plimbare. Am intrat în cameră la 9 dimineaţa, deci nu ne-a fost greu deloc. Tocmai bine că am apucat să ne odihnim puţin. Oricum, după telefonul primit, în 5 minute eram afară. Am făcut o plimbare pe Sukhumvit şi am realizat cât de puţini turişti sunt faţă de ultima oară când am fost aici. Am mâncat un tom yum, iar Radu şi cu mine ne-am încărcat cu energie pentru ceea ce se anunţă a fi o noapte pe fusul orar din ţară.... Altfel, ne-am amintit o mulţime de lucruri din călătoriile noastre anterioare din Asia, iar Radu mi-a recunoscut că nu şi-a dat seama cât de dor îi era de fapt până acum. Eram foarte îndoită dacă să mergem sau nu în perioada asta, în primul rând din pricina numeroaselor condiţii de intrare pentru turişti, dar în seara asta, plimbând căruciorul cu Lia dormind în el, am simţit că a meritat tot efortul.

Vlad mi-a zis că am ieşit negativi la test pentru că asta a fost dorinţa lui când a gustat pentru prima oară anul acesta anumite fructe exotice”.