Alimentație

Post

La cât timp după ce rămâi însărcinată apar grețurile matinale și ce te ajută să scapi de ele

Câteva recomandări utile de la medic!

Citește articol
Post

Principalii factori de risc ai nașterii premature. Lucruri pe care trebuie să le cunoască orice gravidă

Atenție la alimentație!

Citește articol
Post

Beneficiile sucului de rodie pentru gravide – bogat în vitamine și combate anemia

O adevărată sursă de vitamine și nutrienți extrem de importanți în sarcină!

Citește articol
Post

Legumele care conţin mai mult fier decât carnea

Pentru a preveni carenţa de fier este recomandat să consumăm alimente ce conțin acest microelement, cel puţin o dată pe săptămână.

Citește articol
Post

Cele mai sănătoase tipuri de pește

Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Harvard a arătat că riscul cardiac scade cu 36% în cazul persoanelor care consumă peşte săptămânal.

Citește articol
Post

Țelina - proprietăți care te vor face să o consumi mai des

Frunzele de țelină pot fi consumate crude, în compoziția salatelor de crudități, având un aport important de vitamina A pentru organism.

Citește articol
Post

8 produse pe care neapărat trebuie să le consume o gravidă

Alimente ce trebuie să se regăsească în meniul fiecărei graviduțe!

Citește articol
Post

Ceaiuri recomandate în sarcină

Ceaiul de ghimbir combate grețurile matinale

Citește articol
Post

Cele mai sănătoase fructe în perioada sarcinii

Află ce beneficii au aceste fructe pentru făt și mamă

Citește articol
Post

Consumul de ceai sau cafea în sarcină scade greutatea copilului

Un studiu științific a demonstrat faptul că ceaiul și cafeaua pot să conducă la o scădere a greutății copilului în sarcină.

Citește articol
Închide