Ele sunt cele trei femei ambițioase care promit să îți transforme orice eveniment în sărbătoare
- 2017-08-09
- 5398
Atunci când trei femei ambițioase și în același timp experte în organizarea și coordonarea ceremoniilor, se întâlnesc deseori la o cafea, discuțiile neapărat ajung la subiecte ce țin de interese comune. Se fac schimburi de idei, telefoane, se vorbește despre succese și eșecuri. Până într-o zi când decid să își unească forțele și să creeze o agenție comună în care și-ar putea regăsi fiecare domeniul de activitate.
Este vorba de Carolina Vizir, directorul revistei “Mireasa”, Alina Ciobanu, organizator și event manager și Doina Danielean, prezentator de evenimente, iar mai nou, prezentatoare TV. Cam așa a luat naștere acum câteva luni “Mireasa” – agenția care organizează şi coordonează evenimente de vis, indiferent că e vorba de nunţi, cumetrii, petreceri corporative, traininguri, lansări, deschideri de restaurante etc. Curioși să aflăm mai multe detalii din culise, am discutat cu inițiatoarele acestui proiect frumos și iată ce am aflat.
“Conceptul agenției este unul destul complex”, spune Alina. “Mireasa” organizează, planifică, elaborează, recomandă prestatorii potriviți fiecărui client în parte, stabilește întâlniri, întocmește bugete, prioritizează și este prezent la eveniment pentru a coordona lucrurile şi activitatea tuturor celor implicați. Totul începe cu o întâlnire. Ascultăm și discutăm ideile clienților. Vrem să știm totul despre ei, ce le place, ce-i caracterizează, ce așteptări și dorințe au de la noi. Neapărat semnăm un contract, prin care ne asumăm toate responsabilitățile în calitate de organizator.”
“Ulterior, în dependență de bugetul evenimentului, alegem echipa cu care lucrăm în continuare. Și aici “punem la bătaie” toată lista de prestatori de servicii, pe care am adunat-o pe parcurusul celor zece ani de activitate la revista Mireasa”, completează Carolina. “Laurii îi culegem cu mult înainte de încheierea evenimentului, clienții ne spun că nu doar sărbătoarea în sine a fost extraordinară, ci și perioada premărgătoare, care, de obicei, pentru ei este relaxantă și distractivă, pentru că îi lipsim de stresuri inutile.”
“Am lansat oficial agenția pe data de 31 martie anul curent în cadrul expoziției de nunți “Celebration 2017”, paralel cu celebrarea celei de-a 50 ediții a revistei Mireasa”, spune Doina. Astfel, primul test de organizare a evenimentelor a fost trecut cu brio, după ce Alina, Carolina și Doina au organizat la doar două săptămâni de la lansarea oficială, primul eveniment intitulat “Fii mireasă altfel”, care a adunat peste 50 de viitoare mirease, dornice să își organizeze nunta visurilor lor altfel. În calitate de speakeri au fost invitați mai mulți specialiști în domeniu – de la giuvaiergii, care au vorbit despre bijuterii, inclusiv cele cu elemente etno, specialiștii în make-up și coafură de nuntă, fotografi și videografi, până la proprietari de restaurante din afara orașului, care au vorbit despre farmecul nunților în aer liber. La eveniment a fost invitat și părintele Maximilian Melinte, care a vorbit despre rostul cununiei, și a răspuns la întrebările participantelor legate de postul de dinaintea nunții, de ce trebuie miresele să își țină capul acoperit în biserică etc.
La scurt timp a urmat lansarea oficială a paginii de facebook a agenției “Mireasa”, organizată, într-un local din afara capitalei, cu mulți invitați și cu multe surprize. Și asta nu e tot. “Ne-am gândit că lansarea agenției “Mireasa” nu poate trece doar cu organizări de evenimente. De aceea, am participat la un pictorial foto mai inedit. Nu mai suntem mirese, ci deja mame, și ca prin coincidență toate trei avem băieți. Așa că ne-am permis să ne simțim nu mirese, ci regine, iar fii noștri au fost prinții noștri”, mai spune Carolina.
Au urmat alte zeci de evenimente organizate la cheie de agenția “Mireasa”, dintre care unele în timp record, cu care Alina, Carolina și Doina s-au descurcat de minune. Este vorba de deschiderea unui restaurant, eveniment pus la punct în doar trei zile, dar și organizarea unei nunți cap-coadă în doar două săptămâni.
"Ca și orice agenție am început să numărăm momentele deosebite care ne-au pus la încercare în calitate de organizatori, și cărora le-am făcut față cu brio. Am avut cazuri când a trebuit urgent să găsim o altă cravată mirelui, pentru că el și-a uitat-o pe a lui acasă, să chemăm ambulanța pentru copilul unui oaspete, care brusc s-a simțit rău, dar s-o facem atât de discret încât mirii să afle abia la final de nuntă de incident, să căutăm cel mai apropiat magazin de unde putem procura colaci pentru că mirii i-au uitat pe ai lor acasă și multe multe altele.
Curând urmează să aibă loc prima ediție a cursului de event planning în Chișinău. Cursul se adresează celor care vor să învețe care sunt pașii necesari pentru realizarea unui eveniment de succes, fie că doresc să își înceapă o carieră în event management, vor să își dezvolte propria afacere în domeniu sau au nevoie să organizeze evenimente pentru compania în care activează. Trainerul cursului este Bianca Preda, specialist în PR și organizare de evenimente, cu o experiență de peste 10 ani în România, și care este gata să își împărtășească din experiența sa cu colegii din Chișinău.
Dar până atunci, agenda agenției “Mireasa” are deja bifate peste 30 de evenimente ce urmează să fie coordonate și peste 50 de evenimente ce așteaptă să fie moderate de cele trei femei ambițioase. Toate astea la doar câteva luni de la lansare.
Puteţi urmări activitatea celor trei femei şi a Agenţiei Mireasa, dar şi apela la ajutorul lor în organizarea oricărui eveniment, pe pagina de facebook a agenţiei AICI.
Foto: arhiva personală, facebook.com