Alimentație

Post

Ce să nu mănânci când ești însărcinată – sfaturi de la specialist

Multe alimente pot afecta sănătatea mamei și a copilului!

Citește articol
Post

Super-aliment de post care ajută la eliminarea grăsimii din sânge și scade glicemia

Foarte bun în alimentația gravidelor datorită componentelor sale!

Citește articol
Post

Rolul Omega-3 în dezvoltarea cerebrală a fătului

Graviduțele trebuie să consume cât mai multe produse care conțin Omega-3!

Citește articol
Post

Nutriţionist: Ce trebuie să mănânce o femeie însărcinată

Sfaturi utile graviduțelor!

Citește articol
Post

Cât de gravă este carența de vitamin B9 în cazul gravidelor

Atenție la alimentație!

Citește articol
Post

La cât timp după ce rămâi însărcinată apar grețurile matinale și ce te ajută să scapi de ele

Câteva recomandări utile de la medic!

Citește articol
Post

Principalii factori de risc ai nașterii premature. Lucruri pe care trebuie să le cunoască orice gravidă

Atenție la alimentație!

Citește articol
Post

Beneficiile sucului de rodie pentru gravide – bogat în vitamine și combate anemia

O adevărată sursă de vitamine și nutrienți extrem de importanți în sarcină!

Citește articol
Post

Legumele care conţin mai mult fier decât carnea

Pentru a preveni carenţa de fier este recomandat să consumăm alimente ce conțin acest microelement, cel puţin o dată pe săptămână.

Citește articol
Post

Cele mai sănătoase tipuri de pește

Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Harvard a arătat că riscul cardiac scade cu 36% în cazul persoanelor care consumă peşte săptămânal.

Citește articol