Fiecare trebuie să plece din farmacie cu o stare de bine
- 2019-01-18
- 3000
Oamenii sunt cel mai important element din spațiul de muncă al farmaciștilor, iar satisfacția cea mai mare o au atunci când prin sfatul lor ajută un om să se simtă mai bine. Un alt lucru important este responsabilitatea, astfel fiecare farmacist trebuie să le răspundă tuturor pacienților cu același grad de seriozitate și încredere în produsele pe care le recomandă.
În cadrul farmaciilor Orient activează specialiști calificați, cu o experiență vastă în domeniul farmaceutic, de aia fiecare persoană va avea parte nu doar de o deservire calitativă, dar și de o consultație profesionistă despre medicamentul sau produsul interesat.
Una dintre principalele calități pe care le au un farmaciștii din cadrul companiei Orient este generozitatea și organizarea corectă atât pentru ei, având impact direct asupra performanței, cât și pentru pacienți, cărora le sporește gradul de încredere pe care o au în farmaciști.
Farmacia Orient este una din cele mai mari rețele farmaceutice pe piața Republicii Moldova, deținând o bogată experiență acumulată din 2001 până în prezent. Pe parcursul anilor, farmacia Orient a devenit o sursă de încredere medicală pentru întreaga comunitate socială, care dispune de 74 de farmacii în capitală cât și în diferite raioane ale țării. Rețeaua de farmacii are un depozit farmaceutic ce activează la cele mai moderne standarde europene.
Farmacia Orient oferă produse farmaceutice și parafarmaceutice de la cei mai mari producători din lume. De asemenea, dispune de o gamă vastă de medicamente exclusive, produse dermato-cosmetice, de igienă, hrană pentru copii, îngrijire pentru mame și bebeluși.
Misiunea farmaciei Orient constă în răspunderea solicitărilor pacienților prin medicamente eliberate pe bază de prescripție medicală, rețetelor compensate, cât și recomandarea corectă a preparatelor eliberate fără prescripție medicală. Obiectivul principal al farmaciei este menţinerea calităţii vieţii prin întreţinerea corectă a sănătăţii şi frumuseţii. Echipa de farmaciști consideră că a fi receptiv la nevoile pacienţilor e o prioritate a activităţii zilnice.