Un tată a lansat o petiţie împotriva publicităţii
- 2015-06-16
- 3637
53% din fetele cu vârsta de 13 ani din America sunt nemulţumite de propriul corp. Un tată a lansat o petiţie online către Camera şi Comisia Federală pentru Comerţ, pentru a preveni utilizarea imaginilor cu modele retuşate în publicitate.
Responsabilitatea pentru situaţia în care se trezesc adolescentele, se pare că o poartă mass-media, care prezintă femeia într-o lumină ideală şi cu o talie de viespe. Cel care a iniţiat petiţia este un tată, fiica căruia este nemulţumită de corpul său şi încearcă să imite modelele pe care le vede la televizor. În goana asta pentru a arăta ca şi modelele retuşate, multe fete ajung anorexice şi nimeresc într-un tunel al bolii. Tatăl a menţionat că modelele retuşate prezentate în publicitate le creează aşteptări false despre modul în care fetiţele ar trebui să arate.
„Fiecare părinte crede că copilul lor este perfect. Vreau ca fiica mea de 8 ani şi băiatul meu de 7 ani să crească şi să fie conştienţi de faptul că sunt frumoşi aşa cum sunt. Însă mesajul ăsta este alungat de publicitatea în care apar persoane photoshopate, false şi irealiste. Publicitate este o armă de prefecţiune în masă iar victimele sunt tot mai multe. 53% dintre fetiţele de 13 ani şi 78% din cele de 17 ani, nu sunt mulţumite de propriul corp”, spune tatăl care a iniţiat petiţia.
Foto: stylistic.fr