Naforniţă lansează un brand de haine!
- 2016-02-02
- 5652
“Nu cumva sa ajungă în alte părți şi să spuneţi: uite ce talent am avut noi în Moldova!” spune soprana Valentina Naforniţă despre sora sa.
Lidia Naforniţă, sora cunoscutei cântăreţe de operă, lansează un brand de haine. Întâmplător sau nu, logoul firmei este cheia sol. Hainele sunt o combinaţie dintre stilul retro şi modern. Rochii, fuste, sacouri şi chiar paltoane pentru femei, create din stofe naturale - pe asta pune accent tânăra creatoare.
Lidia spune că ţine cont de sugestiile surorii, le combină cu ideile sale şi în rezultat „iese ceva frumos”. Ea adaugă: „Valentina are mare încredere în mine şi eu de fiecare dată o rog să se lase pe mâinile mele, pentru că o cunosc bine şi ştiu ce îi place”.
Lidia Naforniţă este la început de drum şi nu a avut, deocamdată, cumpărători din Moldova, însă mai multe ţinute de-ale ei au ajuns deja în Europa. “Creez pentru toți, însă apreciez foarte mult când stilul unui om e mai presus decât moda însăși”, susţine creatoarea. Ea mai spune că se inspiră, în special, din moda anilor ’40-50.
„Planific pe viitor un magazin online, dar cine știe, poate şi un butic. Voi vedea cum vor evolua lucrurile şi dacă voi avea succes, atunci nu voi dormi nici noaptea, pentru ca îmi place tare mult ceea ce fac”, completează ea.