Odoraș.

Odoraș.

Eubiotic

Actorul rus Dmitri Naghiev critică modul în care mamele își cresc feciorii

Actorul rus Dmitru Naghiev susține că nu-i este jale de femeile care se plâng precum că în zilele noastre nu mai poți găsi un bărbat adevărat. Mai mult chiar, acesta scrie că mamele singure cresc din feciorii lor bărbați ce nu sunt în stare să ia decizii, să se impună, să fie susținători și parteneri de încredere pentru orice femeie.

Dmitri Naghiev, care are un băiat major, menționează că de la 3 ani, când copilul începe să se perceapă ca personalitate, băieții trebuie lăsați să ia decizii și să-și asume responsabilități. Or, luarea deciziilor și asumarea responsabilităților sunt cele două fețe ale unei medalii. Actorul menționează că dacă un bărbat ia deciziile, iar responsabilitățile le poartă femeia – este băiatul mamei. Alt exemplu este când deciziile le ia femeia, iar bărbatul poartă responsabilitatea – acesta este un supus.

Potrivit actorului, un bărbat trebuie să poată răbda, să se depășească, să greșească, să fie drăgăstos, dar și sever, să răspundă pentru cuvintele sale. În opinia sa, dacă un băiat de trei ani face isterie, mama ar trebui să-i zică: „Tu ești bărbat! De ce te comporți așa?”, astfel nu doar băiatul, dar și mama însăși va învăța anumite lucruri și se va comporta cu fiul său precum cu un bărbat.

Un alt sfat al actorului este ca în familie să existe un patruped. El recomandă o pisică, spunând că băiatul astfel își va dezvolta abilitățile de a mângâia pe viitor partenera de viață. Dmitri Naghiev se adresează femeilor îndemnându-le să crească bărbați adevărați, deoarece în opinia sa, multe mame din generația precedentă au greșit și au crescut „băieței-păpușă”.

Nu știm dacă aceste sfaturi au o bază psihologică și considerăm că doar părinții sunt cei care pot decide cum să-și educe copiii, dar opinia actorului ne-a părut interesantă fiind și destul de discutată deja pe rețelele de socializare și în presa rusească.